Projekti bieži vien līdzinās teksta uzdevumiem: tie demonstrē izstrādātāju prasmes un asprātību, taču neņem vērā realitātes bezgalīgi daudzos mainīgos. Meistarklases vadītājs Kaspars Eglītis izmanto dizaina domāšanu kā rīku, ar kuru pieturēties pie realitātes, sistematizēt zināšanas un mācīties no kļūdām, nenopelnot vietu Fuckup Nights.
Meistarklases programma:
Kas ir dizaina domāšana;
Problēmas domēna izvēle, stakeholderu definēšana;
Personas profils;
Lietotāja ceļojums;
5 Kāpēc;
Risinājuma izveide - ideācija;
Svarīguma/grūtības matrica;
Noslēgums.
Skaits uz meistarklasi ir ierobežots.
Laiks: 10.30-13.30
Vieta: LU Zinātņu māja
Inovāciju projektu vadītājs Accenture Baltics